طبس- حقاني – سرپرستي يزدفردا: فرماندارطبس گفت: امروزه در دنیا و در سازمان های کوچک و بزرگ روابط عمومی‌ها خود یک حرکت رسانه‌ای هستند که در چهارچوب ضوابط و مقررات اهداف و تعالی سازمان گام بر میدارند و از یک سو با تک تک همکاران و مدیران سازمان همسو و هماهنگ است و از سویی دیگر ارتباط جامعی با رسانه های خبری دارد.

"عزيزبهزادي" افزود: این واحد پویا و فعال نقش دو سویه‌ای برای پیشرفت دارد و جلوتر از دیگران باید حرکت کند.

وي گفت: امروزه رسانه از حد وسایل ابتدایی و معمولی گذشته و فراتر رفته است و تمامی ابزار دیجیتال را در بر می گیرد و در دنیای معاصر باید خود را بروز کنیم.

نماينده عالي دولت درطبس: از روابط عمومی‌ها خواست تا صحبت ها و تحلیل‌های مقام معظم رهبری را علاوه بر مطالعه به صورت اطلاعیه و بولتن در اداره و نهاد خود استفاده کنند.

وی شفاف‌سازی و جلوگیری از پخش شایعات را از وظایف روابط عمومی ها دانست و در ادامه از صدور ابلاغ معاون فرمانداری طبس خبر داد.

برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان طبس از دیگر برنامه های این همایش بود که:

فرماندار طبس به عنوان رئیس شوار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نایب رئیس و روابط عمومی فرمانداری به عنوان دبیر شورا معرفی شدند.

چهار نفر از مسئولان روابط عمومی‌های شهرستان متشكل از:

مکاریان مسئول روابط عمومی واحد زغال سنگ طبس

براتی مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی،

جواد رحمانی مسئول روابط عمومی اداره زندان طبس

عباسی مسئول روابط عمومی آبفای طبس

نيز به عنوان اعضای شورا انتخاب شدند. علیرضا رحمانی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش طبس و محمد نیا مسئول روابط عمومی دادگستری طبس نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب گرديدند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا